marskramer.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Het is weer zover. Na 1,5 jaar weer het plan opgevat om een langere wandeling te gaan maken. Althans, ik ga proberen om het tot een goed einde te brengen. Na een nieuwe operatie, een jaar geleden, wil mijn ene been niet meer wat ik zou willen. Lopen gaat wel maar met rugzak en meerdere dagen achter elkaar is nog de vraag. Ik ga het zien. De lengtes van mijn wandelingen worden trouwens steeds wat korter. Ben tenslotte geen 18 meer. Dit pad loopt dwars door Nederland. Van Scheveningen naar Bad Bentheim, net over de grens in Duitsland. Ik ben misschien net zoals jullie benieuwd hoe het mij zal vergaan.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!