marskramer.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Het is weer zover. Na 1,5 jaar weer het plan opgevat om een langere wandeling te gaan maken. Althans, ik ga proberen om het tot een goed einde te brengen. Na een nieuwe operatie, een jaar geleden, wil mijn ene been niet meer wat ik zou willen. Lopen gaat wel maar met rugzak en meerdere dagen achter elkaar is nog de vraag. Ik ga het zien. De lengtes van mijn wandelingen worden trouwens steeds wat korter. Ben tenslotte geen 18 meer. Dit pad loopt dwars door Nederland. Van Scheveningen naar Bad Bentheim, net over de grens in Duitsland. Ik ben misschien net zoals jullie benieuwd hoe het mij zal vergaan.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jaap

Marijke

Heel veel succes🥰

Jose de Klerk

Heel veel succes. Stoer hoor maar je kan het vast wel!

Peter Meijerink

Heel veel succes op deze tocht door Nederland en je bent voor mij de grootste doorzetter die ik ken! Good luck Jaap

Corry

In ieder geval "Heel veel succes"!
Geniet er gewoon van, daar gaat het toch om. De afstand doet er niet toe, het is altijd een bijzondere prestatie!
Good luck

Els en Machiel Jan

Hoi Jaap, wat stoer dat je het weer gaat proberen….doorzetter🤗!
Straks zal ik de route gaan googelen, benieuwd hoe lang deze nu weer is 😇.
We gaan je weer met veel interesse (en plezier) volgen 🙏👌

Jeanette

Hoi jaap je bent echt een kanjer wat stoer
Heel veel succes en ga je weer volgen

Marjolijn

Heel veel succes Jaap met hopelijk goed wandelweer.

Elly Rademaker

Jaap wat ben jij een stoere en positieve man
Net als onze Dochter
Heel veel succes