marskramer.reismee.nl

Marskramerpad

Het is weer zover. Na 1,5 jaar weer het plan opgevat om een langere wandeling te gaan maken. Althans, ik ga proberen om het tot een goed einde te brengen. Na een nieuwe operatie, een jaar geleden, wil mijn ene been niet meer wat ik zou willen. Lopen gaat wel maar met rugzak en meerdere dagen achter elkaar is nog de vraag. Ik ga het zien. De lengtes van mijn wandelingen worden trouwens steeds wat korter. Ben tenslotte geen 18 meer. Dit pad loopt dwars door Nederland. Van Scheveningen naar Bad Bentheim, net over de grens in Duitsland. Ik ben misschien net zoals jullie benieuwd hoe het mij zal vergaan.

Reacties

Reacties

Peter

Je hebt inmiddels voldoende ervaring opgedaan met al dat wandelen, dus ik geloof wel dat het vast goed komt. Luister naar je lijf en pak een extra dag (of 2) rust wanneer nodig :) Succes en veel plezier!!

Ria Arts

Wat leuk Jaap. Beetje aangepast naar leeftijd en kunnen. Prima toch. Ben benieuwd weer naar je verhalen. Leuk dat ik via de mail op de hoogte werd gebracht. Geniet van alles. Veel plezier

Peter groen in t woud

Succes Jaap.hoop dat het lukt deze reis. Laat het weer ook maar meewerken.

Tineke V Kranenburg

Hoi Jaap,wil je graag weer volgen en genieten van je verhalen en foto’s, maar ook respect voor je hebben om na een zware tijd de STAP weer te wagen, nu al Sjapo.

Wim en Helen.

Succes Jaap en luister naar je lichaam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!