marskramer.reismee.nl

Overnachten in de olde stal

Je houdt je hart vast als je b&b deze naam heeft na de ervaring in de vorige b&b die in een paardenstal zat. Overigens was alles er wat een mens op doorreis nodig had en een meer dan prima ontbijt. Gisteren sliep ik weer eens in een hotel. Een Fletcher hotel in Beekbergen. Ook daar had ik een prima ontbijt. En gelukkig kon de verwarming aan want het was een koude nacht. Dus ook een heel frisse start. Rijp op de velden en ochtendmist. Maar wat was het prachtig. En toen de zon wat hoger kwam was de mist en rijp snel verdwenen. Het werd een verder stralende dag. Ook het landschap verandert na Beekbergen. Geen wandelen meer door de dichte bossen maar meer afwisseling. Open stukken, dorpjes en stukken bos wisselen elkaar af. Ik houd daar wel van. De route bracht mij tenslotte tot bij de IJssel. Daar heb ik het pontje over de IJssel genomen en was het niet ver meer naar weer een Fletcher hotel, Gilde hotel. Dit hotel zit in een voormalig klooster. Mooi hoor. Ook hier weer een prima ontbijt en op voor een korte wandeling van 20 km. Het beloofde een warme dag te worden maar het duurde hier tot na de middag voor de zon er echt doorheen kwam. Toen kon het jackje uit en was het heerlijk weer. Ik was zodoende al vroeg bij mijn b&b en hzit nog even buiten in de zon. Overigens heb ik een riant onderkomen hier. De hele bovenverdieping is tot mijn beschikking. Bewijs maar weer eens dat je je vooraf maar niet al te veel zorgen moet maken.

Het wordt nu frisser buiten dus tijd om mijzelf ook maar eens op te gaan frissen.

Tot schrijfs.

Reacties

Reacties

Lucy

Jaap wat heb je toch bijzondere slaapplaatsen. Je valt van de een in de andere verbazing. Mooie ruimte dit keer.
Ook een prachtige wandeling. Fijn dat het zo afwisselend is.
Hoe is het met je been?

Hans

Vandaag wandelde in een heerlijk zonnetje.
Op zo’n dag zou ik best wel een keertje met je mee willen wandelen.
Al die andere dagen moet ik er niet aan denken.
Heb groot respect voor jou.

Corry

Wat een mooie reis met heel bijzondere slaapplekken, plus prachtige natuur.
Je verhalen zijn heerlijk om te lezen.
Veel wandelplezier, het weer zit mee.

Frans Diergaarde

Jaap je treft het wel met je overnachtingen nu weer een oud nonnen klooster Hopelijk slaap je niet in een kloostercel das wel erg Spartaans. Maar als je geluk hebt maken ze wel bier of wijn . Daar waren zowel de nonnen als paters wel goed in . Laat ze
maar schuiven en dat in naam van de Allerhoogste in ieder geval laat alles je goed smaken en morgen er weer fris tegenaan wat is je eindpunt morgen.groet Frans

Tineke V Kranenburg

Nog even genieten van de heerlijke avond Jaap, fijne wandeling morgen.

Evelien

Ik geniet van al je mooie verhalen en neem mijn petje voor je af.
Succes verder op je wandeltocht!
Liefs uit ‘s-Gravendeel

Peter Meijerink

Still going strong! Lekker hoor Jaap! 👏🏽👏🏽👏🏽👍

Ellen

Ja ook ik neem mijn pet voor je af, en zoals ze in Korea (zuid) maak ik een diepe buiging voor je. Je doet het mar weer. Lig je nog op schema voor Bad Benthem ?

Anton en Christine

Jaap, wat een mooie tocht! Door je verhalen en de prachtige foto's kunnen wij ook mee genieten.
Het is al weer de laatste dag van de tocht. Op naar Marijke en huis dus!

Jeannette

Ik eindelijk gelukt om mee te lezen, kreeg de app niet open maar Marijke wist raad, leuk om alles weer te lezen
Hoop dat het weertje nog even meewerkt het is een prachtige tocht

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!